PDA

View Full Version : EU release!


pksmokey
03-03-2010, 06:23 AM
funny picture that was posted on twitter few mins ago, im waiting for the 5th, but am not raging so much xD

http://img651.imageshack.us/img651/350/finished16.jpg

wes83
03-03-2010, 06:24 AM
funny picture that was posted on twitter few mins ago, im waiting for the 5th, but am not raging so much xD

http://img651.imageshack.us/img651/350/finished16.jpg

+1

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


You made my day , sorry europeans brothers , i feel for you.

ISVRaDa
03-03-2010, 11:22 AM
Hahaha nice picture.

Waiting here in Europe...:(

Bazooka301
03-03-2010, 11:23 AM
that made me laugh now i can smile all the way to friday lol :D

Peelz
03-03-2010, 11:25 AM
Pic has made my day.

+rep for you sir

zAce
03-03-2010, 11:32 AM
Haha that is awesome! I live in Sweden but I have patience.. even though the US got the game 2 days before us.

The clock hits 00:00 here in Sweden in 3 hours. However I pre-ordered it from a site so I probably wont get it until the afternoon of march 4th.

.. I hate living in a small town with no game retailers. :(

shlomi8780
03-03-2010, 11:37 AM
omg aowsome you realy made my day hahaha pfff xd xd xd cool picture

NiVoXE
03-03-2010, 11:46 AM
Most epic picture...evarrr!

CrackMacMuffin
03-03-2010, 11:46 AM
yeah its true some EU kiddies are running crazy

gece kusu
03-03-2010, 11:48 AM
that made me laugh now i can smile all the way to friday lol :D

I'll try as well even if i keep watching related videos or reading its news.

adambc2
03-03-2010, 11:50 AM
Thats me in the pic shouting Dice and raging.

ensabah
03-03-2010, 11:54 AM
laugh so hard :))

victis_honor
03-03-2010, 12:03 PM
halfway into season 1 of chuck.

ensabah
03-03-2010, 12:06 PM
playing supreme commander 2. it takes away the boringness...

Bazooka301
03-03-2010, 12:08 PM
You could watch tomorrow if you cant wait all day "Band Of Brothers" that will take you all the way to midnight. :D

Oriental Sniper
03-03-2010, 12:11 PM
It's funny cuz Dice is european.

CrackMacMuffin
03-03-2010, 12:59 PM
and EA ( the publisher) is american ...

leadslinger7
03-03-2010, 01:19 PM
That is pretty epic mmhmm

bagger288
12-16-2010, 01:55 PM
http://www.youtube.com/watch?v=uguXNL93fWg

here is something smart

Peelz
12-16-2010, 02:11 PM
Jesus christ, this is one old thread o_O